Пламен Петров е новият маркетинг директор на Българския футболен съюз (БФС), обявиха от централата с кратко съобщение на техния сайт.
Според информацията Петров ще отговаря за бизнес развитието на БФС, както и за бранд идентичността на всички национални гарнитури и рекламно-спонсорските дейности, свързани с цялата футболна система.
"Благодаря на ръководството на БФС за поканата. За мен това е огромно предизвикателство поради огромния мащаб и потенциала за развитие. Винаги съм мечтал да работя за националния отбор на България и съм убеден, че тепърва ще реализираме много успешни проекти", заяви самият Пламен Петров пред сайта на БФС.
За последно Петров работи в ПФК Левски, където изпълняваше подобни функции.
Ето го и цялото съобщение от БФС:
"Българският футболен съюз продължава политиката си за налагане на перспективни кадри на ключови позиции в структурата на централата. От днес поста "маркетинг директор" на Съюза заема Пламен Петров, който ще отговаря както за бизнес развитието на БФС, така и за бранд идентичността на всички национални гарнитури и рекламно-спонсорските дейности, свързани с цялата футболна система.
Доскоро Петров изпълняваше същите функции в ПФК Левски, където постигна забележителни резултати и работата му бе високо оценена от ръководството на клуба.
29-годишният Пламен Петров има две бакалавърски степени в специалността „Маркетинг“ и солиден опит в търговията със спортна екипировка"
Последвайте нашия канал "Спорт по БНТ" във Viber
Последвайте ни и във Фейсбук, за да сте винаги в час с последните спортни новини
Намерете БНТ в социалните мрежи: Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok