Кампания за по-достъпен театър. Млада продуцентска компания пази по 60 места от всяко тяхно представление за деца в неравностойно положение и техните родители. На 28 април постановката "Островът на съкровищата" ще даде начало на кампанията.
Благотворителната кампания "60 от сърце" има за цел магията на театъра да стигне и до децата в неравностойно положение.
"60 от сърце" дойде като идея, когато подготвяхме първата ни постановка "Островът на съкровищата" и решихме главната ни репетиция реално да бъде благотворителна. Много се хареса и толкова много се радваха децата, скачаха, викаха искаха да се видят с актьорите", каза Траян Велев, продуцент.
"Това е възможност за комуникация. Това е възможност за развитието на въображението", заяви Олег Степанов, режисьор.
Актьорите споделят, че след като усетили вълнението на децата, сега с нетърпение очакват следващото представление.
"Ние от сцената това, което можем да видим е, че децата наистина просто следят цялото действие. Това цялото е едно приключение за децата", разказа актьорът Владимир Богданов.
"Островът на съкровищата" е първата постановка от кампанията. Специално представление ще има и за Деня на детето -1 юни.
"Театърът е живо изкуство. Те гледат и преживяват това, което се случва на сцената", сподели Никол Милевска, актьор.
Представленията ,част от благотворителната кампания , ще се играят в дома на културата "Средец" . Всеки, който желае може да купи билет и да го подари на дете в нужда.
"Не може да бавите решения с години": Бащата на Сияна поиска оставката на председателката на ВКС
„Андре Шение“ открива 55-ото издание на Фестивала на оперното и балетно изкуство в Стара Загора
Служители на НОИ от цялата страна протестираха с искане за 20% увеличение на заплатите
125 години от основаването на "Пирогов": В болницата работят над 2500 души
Енергийният министър: Българите да са спокойни - имаме за 6 месеца бензин, за 4 месеца дизел и за 2 месеца авиационно гориво
Първият бюджет в евро: Бурни дебати в парламента за план-сметката на държавата (ОБЗОР)