ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Експерти: Важно е хотелите да работят, макар и празни

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 01:00 мин.
Икономика
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      Благодарни сме на Националния оперативен щаб, защото по-малкото заболели през изминалия период е едно маркетингово предимство за България и ние го използваме, заяви в студиото на "Още от деня" Румен Драганов от Института за анализи и оценки в туризма. Заедно с Даниела Стоева от Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти коментира шансовете на туризма за реализиране на успешен летен сезон.

      Според него причините за наскоро отложения чартър с чужди туристи са финансови, а не повечето регистрирани случаи на COVID-19 у нас.

      "Не мога да се съглася, че се възползвахме напълно от обстоятелството, че имахме доста занижен брой на заболели от COVID-19", реагира Даниела Стоева и продължи: "Това трябваше да бъде посланието към всички важни пазари за българския туризъм. На национално ниво нямаше насочена национална кампания, която трябваше да тече още по време на извънредното положение, да напомня, че дестинацията е тук, че тя очаква в бъдещ период, когато нещата се нормализират, своите туристи."

      Румен Драганов беше категоричен, че по-добрата реклама е "не да се хвалиш "При мен е добре", а да те хвалят".

      "България е единствената, която е хвалена. Ние получихме доста статии в английската преса, в немската преса. Съгласен съм - ние не го направихме, но хубавото е, че те го казаха за нас. Те казаха, че България е от страните, които най-добре се справят, България е една страна, която е сигурна. В Слънчев бряг, Златни пясъци, Албена, още хиляда места, където никой не е прекарал коронавирус - много пъти казваме това. България е действително сигурна дестинация", заяви експертът.

      По думите му не става въпрос за пари, а да се спечели доверието. Драганов припомни, че се очаква да "има три седмици, в които хотелите, които отворят, ще бъдат празни, но те трябва да бъдат отворени и да работят".

      "Това е изключително важно. И ние точно това правим в момента", заяви той.

      Целия разговор вижте във видеото.

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?