НОВИНИ

Оценяваме лекари, болници и аптеки с емотикони в мобилното приложение на НЗОК

Альоша Шаламанов
от Альоша Шаламанов
21:12, 27.09.2020
Чете се за: 00:49 мин.
Още
Снимка:

Оценка на здравните услуги с емотикони. Иновативната форма за обратна връзка е достъпна от три месеца в мобилното приложение на здравната каса. От фонда следят постоянно колко хора са използвали усмихнато или сърдито човече и са в готовност за извънредни проверки.

Мобилното приложение на здравната каса е безплатно. Три месеца след пускането му е изтеглен от около 700 души.

"Под половината от тях са участвали за попълването на анкетата", заяви Гергана Ненчовска, НЗОК.

Над 70% от тези хора са оценили като много добро качеството на здравните услуги. Крайно недоволни са едва трима души.

"Нашите контролни органи получават анализ, когато се забележи струпване на негативни оценки в даден регион. И сме създали организация, когато съществува такова нещо да се провери цялостната дейност в този регион", заяви Гергана Ненчовска, НЗОК.

Оценката с емотикони е анонимна. Рени не е имала проблеми с качеството на здравните услуги, защото не ѝ се налага да ги използва често. Казва, че ще свали приложението на Здравната каса и ще използва емотиконите.

Иновативната форма за обратна връзка не притеснява лекарите.

Д-р Александър Оскар - Клиника по "Очни болести", УМБАЛ "Александровска": Здравната каса трябва да разполага с някакви обективни средства, с които да прецени дали даден лекар, лечебно заведение се справя добре. А в крайна сметка удовлетвореността на пациентите е най-важното нещо, което ние трябва да съблюдаваме.

Доктор Оскар казва, че недоволните пациенти са пренебрежимо малко. А доволните му благодарят с писма и рисунки.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Тежко домакинско поражение от Лестър за Манчестър Сити
Тежко домакинско поражение от Лестър за Манчестър Сити
Черно море нанесе първа загуба на Арда
Черно море нанесе първа загуба на Арда