ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Явлението "Агресивен пътник"

Чете се за: 00:43 мин.
У нас

8000 инцидента с агресивни пътници по време на полет е имало през 2013 година.

Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

8000 инцидента с агресивни пътници по време на полет е имало през 2013 година. От международната асоциация за въздушен транспорт, обаче, имат данни че през 2007 година тези случаи са били едва 500.

Страх от полет, страх от затворено пространство, употреба на алкохол, психическо заболяване са част от причините, които могат да отключат агресивността на пътник на борда на самолет, обобщава стюардесата Анриета Йонова, която работи в Института за въздушен транспорт.

В предаването "Денят започва" Анриета Йонова поясни, че първото нещо, което правят стюардите и стюардесите на борда е да успокоят този пътник и да разберат причината за агресията.

0606_Anrieta Yonova2Анриета Йонова, стюардеса: Основното задължение на стюардите и стюардесите е да осигурят безопасността на пътниците, а сервирането на храна и напитки е второстепенна дейност. Те са обучени какво трябва да направят в една такава ситуация и пътниците не бива да се притесняват, че могат да пострадат ако се случи нещо такова

Много рядко се стига до аварийно кацане, но това решение се взема по преценка на командира на полета. Аварийното кацане (заради агресивен пътник) не се отличава от редовно кацане, тъй като самолета е абсолютно годен, но има големи разходи по една такова кацане и вероятно авиокомпания трябва след това да потърси от този пътник своите разходи, предполага Йонова.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Празнуваме Рождество Богородично
Чете се за: 01:15 мин.
У нас
Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?