Хора с увреждания в Пловдив чакат на дълги опашки в студа, за да подадат молби за полагащите им се безплатни винетки. За това сигнализираха зрители на БНТ, които твърдят, че дълги опашки има пред всички социални служби в града.Повече от Николай Райшинов
Опашките пред социалната служба в район „Централен" започнаха веднага след новогодишните празници. Чакането за безплатни винетки продължава и до днес.
Директорът на Дирекция социално подпомагане в Пловдив Надя Танева заяви пред БНТ, че опашките се дължат на многото правоимащи в града. Почти 12 000 лица имат тази безплатна винетка. От началото на годината до момента са приети малко над 5 000 заявления, което е средно от около 500 заявления на ден.

Танева заяви, че Дирекцията не работи само с тези заявления и призовава всички граждани за търпение.
Струпването е очаквано и е създадена организация да се чака по-малко, но на този етап е невъзможно без да има опашки.
Директорът заяви още, че в някои от районите няма обособени приемни, но такава е възможността в момента.
За район Централен със съдействието на кметството е направена количествена сметка за реновиране на сградата и обособяване на приемна. Надеждите са, че до края на годината ще бъде осигурена приемна.
Надя Танева уточни, че не е нужно всички хора да се струпват през януари за винетки. Краят на януари не е крайният срок за подаване на заявления за винетен стикер - електронната винетка. На тези, на които не им предстои пътуване, може да изчакат. Електронната винетка ще е готова в 7-дневен срок.
Оказва се, че много от хората не са наясно, че от тази година винетките са електронни и остават изненадани, когато не получат стикери от социалната служба, въпреки че са одобрени за помощта.
„Мостът – Gen X vs Gen Z“: БНТ и Румънската обществена телевизия със съвместно предаване
Потребителската кошница поскъпва с 1 лев, покачват се цените на краставиците и ябълките
След ареста на полицаи от Пето районно - как е работила престъпната схема?