По-голямата част от сигналите за фалшиви намаления бяха основателни, каза председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов след проверките в петък и през уикенда.
Имаме около 30 случаи на изкуствени намаления след Черния петък у нас. Имаше някои случаи на отказ от рекламации на някои търговци и нежелание да се върнат стоки при онлайн магазини, което е незаконно, ще има санкции при такива случаи, добави той.
Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите: Активността на потребителите нараства, според нашите данни, но има още какво да се желае, има социални групи, които не искат да се въвличат в процеса ба подаване на жалби. Но колкото повече хора се намесят, толкова ще можем по-активно да се намесваме.
Той коментира новата платформа "Аз - клиентът", която ще има директна връзка с администрацията.
Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите: Тя позволява да се комуникира между потребителите, но и между потребителя и търговеца. Ние се присъединихме към тази инициатива, за да можем да оправдаем доверието на тези, които са реагирали при некоректно поведение от страна на търговеца.
Започват и проверки на зимните курорти, ще се проверяват съоръжение, цени в хотелските обекти и в ресторантите, каза още Маргаритов. Проверките стартират през декември.
С 20% по-големи кредити са изтеглили българите през първите 9 месеца на годината
Президентът Румен Радев ще участва в традиционното запалване на свещите за Ханука
"Летяха куршуми, нямаше къде да се скрием": Атентат в Сидни разтърси света в първия ден на Ханука (ОБЗОР)
Украйна се отказва от членство в НАТО в замяна на гаранции за сигурност от САЩ и Европа
Как „Българската Коледа“ помага на 11-годишно дете с аутизъм да напредва и да общува?