Машинистите, управлявали дерайлирария влак, са бивши служители на БДЖ. Те са преминали към частната фирма за по-високи заплати. Това съобщи в "Денят започва" председателят на Съюз на българските железничари инж. Петър Бунев.
Той уточни, че тези заплати са за сметка на повече труд, който е нерегламентиран. Със сигурност Инспекцията на труда трябва да направи проверка на графиците, написаното в тях и действително положения труд от хората.
При преумора човек не може да бъде максимално концентриран и да отчете всички сигнализации, които вижда пред себе си. Това също е възможна причина за възникналия в Хитрино инцидент.
По думите на Бунев частният превозвач "Булмарк" няма да се съобрази с изводите на звеното, което разследва трагедията, защото "това звено е към Министерство на транспорта. Там има двама участници - НКЖИ и превозвач, а на практика министърът на транспорта е принципал и имаме вече конфликт".
Гледайте целия разговор с Петър Бунев във видеото.
След бруталния случай с кучето Мая: "Този човек просто остави животното да агонизира и си тръгна"
Заловиха група за фалшиви документи, работила на територията на три области в страната
"Референдум": Кой носи най-голяма отговорност за сивата икономика в България?
Софийският градски съд разгледа експертизи по делото за убийството на Пейо Пеев