Съоръженията са разположени на рискови за пресичане места, по най-натоварените булеварди в града. Първите четири пътеки вече са в експлоатация.
Новите пешеходните пътеки са поставени в районите "Южен", "Западен" и "Централен" на опасни за пресичане места, където често стават катастрофи. Едно от тях е булевард "Марица-юг".
Галена Паскова: Очакванията са след поставянето на новите съоръжения скоростта по улиците да падне значително. Мненията на хората обаче дали това ще се случи са различни.
Предстои изграждането на още 10 повдигнати пътеки до края на годината. Голяма част от тях ще бъдат разположени в близост до училища, по настояване на директори.
инж. Борислав Кръстев, директор на общинско предприятие „Организация и контрол на транспорта" - Пловдив: На всички места, където е допустимо и възможно да бъдат изградени подобни елементи, тоест чрез изкуствени неравности да се снижава скоростта на движение.
Жителите на Пловдив, които ежедневно се налага да се пазят от профучаващите автомобили, настояват и за съпътстваща светлинна сигнализация до новите пътеки, с която да се ограничи скоростта на движение.
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?