В "Денят започва" експертът по пътно строителство Константин Жипонов заяви, че има съмнения за допуснати пропуски още при самото строителство на тунела "Ечемишка". Според него е оставено известно разстояние между тунелната облицовка и скалната порода. В този случай с течение на времето се получава дренаж, който започва да акумулира вода, и така самата скална се разхлабва, обясни инж. Жипонов.
Инж. Константин Жипонов, строителен инженер - Транспортно строителство: При констатирани пропуски трябва моментално да се запълни луфта с цимент от пясъчен разтвор. След като толкова време е минало, очевидно е, че тези разстояния са започнали да нарастват. Самият тунел се е превърнал в един огромен дренаж.
"Климатът - горещата истина": Температурите се покачват, сезоните са нестабилни
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин