От Wizz Air отказаха коментар по случая със зачестилите случаи на дублирани резервации и изпратиха писмената си позиция за проблема.
Според тях законодателството за защита на потребителите позволява известно надвишаване на броя резервирани места, а случаите, в които се появяват всички пътници са прецедент. В подобна ситуация местен представител на авиокомпанията предоставя на засегнатите пътници информация както за техните права, така и за възможностите за резервиране на място за тях на друг полет.
От авиокомпанията се извиняват на пътниците и предлагат обезщетения, като с предимство са децата и семействата. Обещават и приятен престой на летището до следващия полет.
По-рано днес министърът на транспорта Ивайло Московски разпореди проверка на ситуацията с пътниците на авиокомпания Wizz Air, поради зачестилите случаи на дублирани резервации.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за плащане на паркинги