Засилване на интернет рекламата и повече посещения на чужди журналисти у нас включва програмата за рекламно представяне на София като туристическа дестинация през 2016-та година. В рекламната стратегия е предвидено и създаване на нови клипове и мобилно приложение, което да е в помощ на туристите.
За успешното рекламиране на София като туристическа дестинация, от комисията за транспорт и туризъм към Столичната община очакват съдействие от държавата за изграждане на общински туристически информационни центрове на летище София, автогарите и жп гарите.
Прошко Прошков, Комисия по транспорт и туризъм, Столичен общински съвет: "Трябва да направим така, че с влизането си един турист, вълната от външна реклама, която вижда, да му дава информация. Както се казва - още слязъл от самолета, да знае какво се случва в градът - както е в големите столици."
Предвидено е и засилено сътрудничеството с нискотарифните авиокомпании, както и инвестици в определяне на профилът на туриста, посещаващ София. Ще бъде обърнато внимание и на начина на рекламиране на различните туристически възможности които предлага градът – от възможнстите за поколоннически туризъм и посещения на манастири и свещенни места, през минерални извори и игрални зали и забавления.
Иво Маринов, директор ОП "Туризъм" в Столичната община: "Намаляваме участията на борси и изложения в чужбина и увеличаваме посещенията на чуждестранни журналисти и туроператори."
За по-добрата популяризация на София от Общинското предприятие „Туризъм“ са възложили и изработване на оригинални сувенири. Те ще бъдат изцяло произведени в България и ще се предлагаят в три ценови класа от началото на юли в туристическите информационни центрове на Столичната община.