Козница е най-дългият тунел у нас. Той е с дължина почти 6 километра и се намира между гарите Копривщица и Стряма. Модернизацията е на стойност 24 милиона лева и започна през март. Последният ремонт там е бил през 1990 година.
През октомври ще стартира строителството и на най-големия тунел у нас. Той ще бъде двутръбен и ще е дълъг 6.800 км. Тунелът ще започва от бившата гара Побит камък до гара Веринско. Съществуващият железен път по този начин ще бъде скъсен с около 8 километра.
От НКЖИ съобщиха, че общата линейна дължина на инфраструктурата, която ще бъзе модернизирана през периода 2021–2027 е около 1000 км.
"Сред основните приоритети на НКЖИ са приключване на връзката изток-запад, север-юг, инвестиция направление Северна България - модернизация на инфраструктурата, участъка Русе-Каспичан, връзката Карнобат - Синдел и Синдел - Варна, не на последно място поректиране и изпълнение на възлите Русе - Горна Оряховица и възел Русе, като във възел Горна Оряховица влиза изграждането и въвеждането в експлоатация на диспечерски център за управление на влаковия трафик", заяви генералният директор на НКЖИ инж. Красимир Папукчийски.

Европейската комисия предложи 2021 г. да бъде обявена за Европейска година на железопътния транспорт, за да се подпомогне постигането на целите от Европейския зелен пакт в областта на транспорта.

Асен Василев, ПП-ДБ: Оттеглянето от сделката за "Лукойл" е силно притеснително
Съдбата на Бюджет 2026: Властта и бизнесът възстановиха диалога си за парите за догодина (ОБЗОР)
Започва същинският етап на търга за изграждането на Терминал 3 на столичното летище (СНИМКИ)
Представители на правителството и работодатели обсъдиха проектобюджета за 2026 г.
Драгомир Стойнев: Без действия на правителството, животът "Лукойл" ще замре на 21 ноември
Борис Бонев: След кризата с боклука – зимен хаос в София? Столицата има едва 4 снегорина
Унгария получи изключение от санкциите: Още 1 година Будапеща ще получяава руски петрол и газ