ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Малко над 2 млн. лева изхарчиха участниците в местните избори

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
откриват национална телефонна линия имейл подаване сигнали връзка изборите
Слушай новината
00:00
00:00

В края на предизборната кампания Институт за развитие на публичната среда представи данни от традиционния за организацията мониторинг на средствата, отделяни от участниците за медийно отразяване. В него са обхванати 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.

В тази кампания Централната избирателна комисия регистрира 58 партии и 9 коалиции. Всички те могат да се включват и в местни коалиции. Така общинските избирателни комисии в 265-те общини са регистрирали още десетки формации, заедно с независими кандидати за кметове и общински съветници.

Към 26 октомври данните показват, че партиите и коалициите са отделили общо 2 076 471 лв. за реклама в медиите. Значителни размествания има сред формациите.

Най-много средства е вложила коалицията "Продължаваме Промяната" - "Демократична България" - 829 278 лв. На второ място по разходи е партия Възраждане - 271 758 лв. Следва ГЕРБ с 241 025 лв. При медиите също са настъпили промени, като най-много приходи вече има телевизия bTV с 375 794 лв. Втора е БНТ с 350 884 лв., а на трето място е другата голяма частна телевизия у нас - Нова ТВ с 332 749 лв.

Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в TikTok

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?