ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Над 1,1 млн. лв. за реклама са похарчили партиите и коалициите в първите 20 дни от кампанията

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:52 мин.
У нас

Най-много разходи за реклама са отделили парламентарно представените формации

регионалният министър сезира денков бум регистрациите малки населени места изборите
Снимка: БТА
Слушай новината
00:00
00:00

1 130 720 лв. (без ДДС) за реклама в медиите са похарчили партиите и коалициите, които участват на местните избори на 29 октомври за първите 20 дни от кампанията. Това сочат данни на Института за развитие на публичната среда.

Най-много разходи за реклама са отделили парламентарно представените формации.

Мониторингът на Института за развитие на публичната среда (ИРПС) на медийната реклама по време на предизборната кампания, следи официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.

Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в TikTok

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?