Oт днес влиза в сила една от най-неприемливите за българските превозвачи клаузи от пакета "Мобилност" - изискването за връщане на камиона на 8-ата седмица.
В началото на февруари влезе в сила друго изискване - зa командироване на българските шофьори в чужбина, които вече трябва да получават колкото европейските си колеги.
По-късно днес от Съюза на международните превозвачи ще дадат подробности за ефекта от мерките върху транспортния бизнес, който според експерти ще има фатални последици.
След приемането на пакет "Мобилност" през 2000 г. България, заедно с още 7 страни от Европейския съюз, е подала жалба до Европейския съд за спиране нa новите разпоредби.
Съюзът на международните превозвачи има над 920 членове, които осигуряват над 24 000 работни места в страната и формират оборот от над 1 милиард евро годишно.
МВнР: Няма данни за ранени или пострадали български граждани при стрелбата в Сидни
Украйна се отказва от членство в НАТО в замяна на гаранции за сигурност от САЩ и Европа
Оставката на правителството: Какво следва за Бюджет 2026 и за държавата?