Oт днес влиза в сила една от най-неприемливите за българските превозвачи клаузи от пакета "Мобилност" - изискването за връщане на камиона на 8-ата седмица.
В началото на февруари влезе в сила друго изискване - зa командироване на българските шофьори в чужбина, които вече трябва да получават колкото европейските си колеги.
По-късно днес от Съюза на международните превозвачи ще дадат подробности за ефекта от мерките върху транспортния бизнес, който според експерти ще има фатални последици.
След приемането на пакет "Мобилност" през 2000 г. България, заедно с още 7 страни от Европейския съюз, е подала жалба до Европейския съд за спиране нa новите разпоредби.
Съюзът на международните превозвачи има над 920 членове, които осигуряват над 24 000 работни места в страната и формират оборот от над 1 милиард евро годишно.
Еврото идва: Какви са притесненията на пенсионерите от Северозападна България?
Платеното паркиране в София: Поскъпването може и да се отложи заради проверка на КЗП
Георг Георгиев пред БНТ: Нищо за Украйна не би могло да се случи без самата нея
Преговорите за мир в Украйна: Има ли доближаване в позициите на Киев и Вашингтон?
Съпругата на Литвиненко пред БНТ: Убийството му е ядрен тероризъм в центъра на Лондон