"Български пощи“ ЕАД уведомява, че има активизиране на разпращане на нов вид фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството.
В тях се информира "получателят на пратка“, че е заявен грешен адрес на доставка и за да се коригира адресът, клиентът трябва да заплати определена сума.
"Български пощи“ ЕАД отново обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка, освобождаване от митница, корекция на адрес и др., не провежда анкети или игри, не раздава награди и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта.
"Летяха куршуми, нямаше къде да се скрием": Атентат в Сидни разтърси света в първия ден на Ханука (ОБЗОР)
Украйна се отказва от членство в НАТО в замяна на гаранции за сигурност от САЩ и Европа
С 20% по-големи кредити са изтеглили българите през първите 9 месеца на годината