В условията на изолация у дома и избягване на личните контакти социалните мрежи, които и без това последните години се превърнаха в основен комуникационен канал, сега станаха най-посещаваната медия.
Днес Фейсбук отчете огромно повишаване на времето прекарвано в това място за общуване в страните, където са въведени ограничения заради коронавируса.
Най-забележим е ръстът в Италия. Само за последния месец груповите чатове са се увеличили с хиляда процента. Общият трафик на съобщенията се е увеличил с 50%. Въпреки завишеният интерес обаче компанията очаква спад в приходите от дигитална реклама.
Прекарваме повече време онлайн и черпим повече информация от Интернет сега, когато си стоим и работим у дома. Това не означава обаче, че ни носи само ползи, значително се увеличават и рисковете.
Как да различим и как да се пазим от фалшивата информация?
Вижте във видеото съветите на Георги Малчев, преподавател по дигитален маркетинг и предприемач.
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
125 години от основаването на "Пирогов": В болницата работят над 2500 души
Енергийният министър: Българите да са спокойни - имаме за 6 месеца бензин, за 4 месеца дизел и за 2 месеца авиационно гориво
Първият бюджет в евро: Бурни дебати в парламента за план-сметката на държавата (ОБЗОР)