"Топлофикация София“ ЕАД удължава срока за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември 2020 г. в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова.
Дружеството винаги е давало възможност на своите клиенти да изпращат сигнали, жалби и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата. Приканваме и сега клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки и общите фактури, но засягащи и други процеси от дейността на дружеството да се обръщат към експертите на „Топлофикация София“ ЕАД и след удължения срок за обжалване на изравнителните сметки, обясниха от дружеството.
"Топлофикация" гарантира, че за всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и всяка жалба ще получи отговор. Потребителите могат да подават жалби в Центровете за обслужване на клиенти, както и да използват следните комуникационни канали:
Информационен телефон 0700 11 111
info_r@toplo.bg
www.facebook.com/www.toplo.bg
От "Топлофикация“ напомниха, че подадени жалби, възражения и сигнали, изпратени по дигиталните канали следва да бъдат подписани и сканирани/снимани от титуляр на партидата или упълномощено лице, за да получат входящ номер.
С оглед опазване на личните данни, дружеството няма право да предоставя информация по партидата или сметките на лица, които не са титуляр или правоимащо лице.
Депутатите от бюджетната комисия приеха удължителния закон на първо четене (ОБЗОР)