Проблемът в БДЖ е недофинансирането на системата, допълни той
Районът на жп инцидента, при който загинаха двама край Локорско, все още е отцепен и огледите продължават.
"Проблемът съществува от години. Но в последните много се задълбочи. Става дума за тоталното недофинансиране на системата, което води до отлив на кадри, тотална демотивация. В България са най-добрите железничари, но заради тоталното неглижиране на сектора остават все по-малко и по-малко", каза в "Денят започва" експертът и бивш железничар Михаил Рангелов.
При такива инциденти, добави той, винаги железничарите излизат виновни, а не политиците.
"Само за миналата година над 20 случая съм отразил за преминаване на червено, което е грубо погазване на правилниците, което и в случая може би е причината за инцидента".
Вижте повече в прякото включване на Айше Сали
Жители на Смолян излязоха на протест срещу решение за изграждане на фотоволтаична централа
Нови дейности по спасяването на танкера "Кайрос", заседнал край Ахтопол повече от седмица