Туристическа фирма вгорчи пътуване в чужбина на семейство от София. Потърпевшите се обадиха в редакцията и се оплакаха от фирма "Демо турс". Въпреки че закупили самолетен билет чрез фирмата, на аерогарата се оказало, че такъв въобще не е заплащан.
Туристическа фирма вгорчи пътуване в чужбина на семейство от София. Потърпевшите се обадиха в редакцията и се оплакаха от фирма "Демо турс". Въпреки че закупили самолетен билет чрез фирмата, на аерогарата се оказало, че такъв въобще не е заплащан.
Още през април семейството платило за самолетния билет до Санкт Петербург 500 лева. Получило квитанция за дадената сума и заявка за електронен билет. През май обаче, час преди полета се оказало, че такъв билет не е купуван.
"Фактически ние имахме само регистрация за билета, но той не е заплатен от туристическата агенция. Обърнахме се към представителството на Луфтханза на Аерогарата, които ни обясниха, че не сме първите излъгани от тази фирма", разказа Иван Иванов от София.
Семейството бързо трябвало да намери отново пари за билет, при това на двойно по-висока цена, тъй като пътуването трябвало да стане веднага. Подало жалба в полицията и в Комисията за защита на потребителите.
"Ние бяхме изпаднали в шок. Не мога да го опиша с думи", споделя Иван Иванов.
Всички опити както на семейство Иванови, така и на нашия екип да се свържем по телефона или да открием в офиса някого от "Демо турс" останаха без резултат.
Един от офисите на "Демо турс" в София е разположен в самия център на столицата. Вътре всичко е непокътнато. Има телефони, факс машини и всичко необходимо за работа, но няма служители и от 1 седмица офисът е заключен. Това потвърдиха и търговци от околните магазини.
"Имаше някакви хора, които се оплакват. Че са им взели парите и след това са затворили", обясни Борислав Петков - търговец.
Справка в икономическото министерство показва, че "Демо турс" има лиценз за туристическа агенция още от 2005 година. Според търговския регистър неин управител е Диана Орелова.
"Тъй като до момента нямаме информация дали фирмата е обявена в несъстоятелност, препоръчваме като първа стъпка писмо до фирмата с искането да се върнат парите и едва тогава да заведе съдебно дело", обясни Богомил Николов - Асоциация "Активни потребители".
От Асоциацията съветват хората, които купуват самолетни билети, да изискат от агенцията не само резервацията, но и електронния билет със номер. А за още по-сигурно, поне седмица преди полета да получат от авиокомпанията потвърждение, че на тяхно име е издаден билет с този номер.
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?