ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

КЗК предлага различен подход за определяне на ограниченията за рекламното време в БНТ и БНР

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:10 мин.
У нас

Комисията за защита на конкуренцията предлага различен подход за определяне на ограниченията за рекламното време в БНТ и БНР.

Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
Комисията за защита на конкуренцията предлага различен подход за определяне на ограниченията за рекламното време в БНТ и БНР. Според комисията трябва да бъде създаден орган, който да преценява дали бюджетите на обществените медии са достатъчни и в зависимост от това да се увеличи, или да се намали времето за реклами. Вижте репортажа на Н. Василев.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?