Търговската война и блокада на границите между Словакия и Хърватия принуди над 150 български превозвачи да останат блокирани, без възможност да продължат към Западна Европа.
Илиян Филипов, собственик на транспортна фирма: Всеки един курс, който в момента правим за Северна Италия, Южна Франция или Испания, при нас това е една традиция ние сме по-силни на южния пазар от много години, в момента всичко сме пренасочили през корабите Гърция и Италия, и там е по 400 евро на посока по-висок разход, правиш около 3 000 курса по 400 евро може да сметнете за какви загуби става въпрос. Ако намерят емигранти в камиона например в Англия идва глоба на фирмата 3 000 паунда на човек случвало се е плащали сме по 18 000 паунда глоби.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за плащане на паркинги