Търговската война и блокада на границите между Словакия и Хърватия принуди над 150 български превозвачи да останат блокирани, без възможност да продължат към Западна Европа.
Илиян Филипов, собственик на транспортна фирма: Всеки един курс, който в момента правим за Северна Италия, Южна Франция или Испания, при нас това е една традиция ние сме по-силни на южния пазар от много години, в момента всичко сме пренасочили през корабите Гърция и Италия, и там е по 400 евро на посока по-висок разход, правиш около 3 000 курса по 400 евро може да сметнете за какви загуби става въпрос. Ако намерят емигранти в камиона например в Англия идва глоба на фирмата 3 000 паунда на човек случвало се е плащали сме по 18 000 паунда глоби.
Купуваме по-евтини портокали и ябълки, плащаме по-скъпо за картофи и кашкавал
Предколедни намаления - реални ли са отстъпките и как да се предпазим от измами?
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
Росен Желязков: Границите на Украйна не могат да бъдат променяни със сила
ЕК: През 2026 България е изложена на риск от неспазване на фискалната рамка на ЕС
Избрана и помилвана: Официално Белият дом представи една от двете пуйки късметлийки