На българските превозвачи трябва да бъде осигурен минимален осигурителен доход. За това призова президентът на КТ "Подкрепа" Димитър Манолов, който заедно с председателя на АБВ Румен Петков обсъди условията на труд и заплащане на международните шофьори.
В момента международните ни шофьори получават минимални работни заплати и осигуровки.Останалата част от дохода им се формира от командировъчните.
Димитър Манолов предупреди, че при това положение осигурителният им доход няма да е достатъчен да получат и минимална пенсия.
Димитър Манолов - президент на КТ "Подкрепа": Решението е, в таблицата, в която са определени минималните осигурителни доходи на отделните работници да се създаде отделен ред за международните шофьори,да бъде определен минимален осигурителен доход приближаващ се към истинските им доходи,което ще реши част от проблема.
Според Румен Петков нерешаването на социалните проблеми на шофьорите ще доведе до съсипване на бранша.
Румен Петков - председател на АБВ: Те поетапно ще отидат да работят за чужди компании и ще загубим не просто едни 120 000 работни места и 17% от БВП, но и един бизнес, в който България има повече от 60 години традиции.
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?