Община Пловдив обяви война на рекламните листовки, поставени върху уличните стълбове, дърветата и останалите нерегламентирани за целта места. Всички нарушители ще бъдат санкционирани с глоби от 300 до 1000 лева, но ако бъдат залавяни на място.
С настъпването на топлите пролетни дни рекламните материали върху уличните стълбове се увеличават рязко, отчитат от общинско предприятие „Чистота”.
Иван Стоянов – директор на Общинско предприятие ОП ''Чистота'': "Метачките премахват и лепенките по уличните стълбове. Силно е лепилото и при всяко махане на на една обява се отлюпва и боята на уличния стълб и това предизвиква тяхното боядисване.”
Уличните стълбове в Пловдив са близо 25 хиляди. Те са собственост на общината и пребоядисването им бърка сериозно в местния бюджет. Ето защо от „Чистота” разчитат и на помощ от пловдивчани.
Иван Стоянов – директор на Общинско предприятие ОП ''Чистота'': "Да подават сигнали и до общинска полиция, общинска охрана и пловдивски общински инспекторат, за да може да се прекъсне това."
Оказва се, че дори при нерегламентираното поставяне на рекламни материали има мода.