Над половин милион зрители са гледали победния футболен мач на българския национален отбор над тима на Швеция в квалификациите за Световното първенство през 2018 г. в Русия. Почти 510 000 зрители (на база 4+) са проследили вълнуващия двубой в ефира на БНТ1 късно снощи, сочат пийпълметричните данни на GARB Audience Measurement Bulgaria.
Футболната среща, излъчвана пряко от обществената медия, е фаворит сред мъжката аудитория, а второто полувреме на срещата извежда програмата на БНТ в лидерска позиция, спрямо конкурентите. Най-голям интерес към двубоя, който вече влезе в историята на българския футбол, отбелязва възрастовата група на мъжете между 25 и 54 години, като достига рейтинг от 9,6%.
„Мостът – Gen X vs Gen Z“: БНТ и Румънската обществена телевизия със съвместно предаване
Потребителската кошница поскъпва с 1 лев, покачват се цените на краставиците и ябълките
След ареста на полицаи от Пето районно - как е работила престъпната схема?