При нередности при екскурзия хората трябва да реагират на момента, за да се намери решение "на място". Грешка е в последствие да се търси контакт с туроператора, тъй като те не обичат да връщат пари. Ако ги потърсим веднага, по-вероятно е да се намери алтернативно решение на проблема. Това заяви в студиото на "Денят започва" Богомил Николов от Асоциация "Активни потребители".
Макар и рядко, все още много хотели ползват снимки отпреди 10-ина години, когато е бил чисто нов. Николов призова да се доверяваме на резервационните системи, които дават обратна връзка за качеството на услугата. Посъветва също да не се подвеждаме на психологическите техники на търговци, които обявяват часове, дни за ползването на определени условия. Дадена Великденска оферта после става Шестомайска, после Коледна, акцентира той.
Според Николов, много често хората се подвеждат и се доверяват на празнични оферти. Бързането никога не помага - това е най-лошата стратегия на един потребител. Решението - продължително сравнение, за да изберем най-добрия продукт.
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?