НОВИНИ

Богомил Николов: Сравнението на туристическите услуги е най-добрият подход

При нередности при екскурзия хората трябва да реагират на момента, за да се намери решение "на място". Грешка е в последствие да се търси контакт с туроператора, тъй като те не обичат да връщат пари. Ако ги потърсим веднага, по-вероятно е да се намери алтернативно решение на проблема. Това заяви в студиото на "Денят започва" Богомил Николов от Асоциация "Активни потребители".

Богомил Николов: Сравнението на туристическите услуги е най-добрият подход
Снимка:
bnt avatar logo
от БНТ
07:40, 18.04.2016
Чете се за: 00:22 мин.
У нас

Макар и рядко, все още много хотели ползват снимки отпреди 10-ина години, когато е бил чисто нов. Николов призова да се доверяваме на резервационните системи, които дават обратна връзка за качеството на услугата. Посъветва също да не се подвеждаме на психологическите техники на търговци, които обявяват часове, дни за ползването на определени условия. Дадена Великденска оферта после става Шестомайска, после Коледна, акцентира той.

Според Николов, много често хората се подвеждат и се доверяват на празнични оферти. Бързането никога не помага - това е най-лошата стратегия на един потребител. Решението - продължително сравнение, за да изберем най-добрия продукт.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
6-етажен жилищен блок се строи в двора на ПМГ Васил Друмев във Велико Търново
6-етажен жилищен блок се строи в двора на ПМГ "Васил Друмев" във Велико Търново
БНБ пуска монета за 150 години от рождението на Пенчо Славейков
БНБ пуска монета за 150 години от рождението на Пенчо Славейков