Европейската комисия наложи днес на Гугъл глоба от 1,49 милиарда евро за злоупотреби при онлайн рекламирането. Това е третата глоба, която Брюксел налага на интернет гиганта. През 2017 той беше глобен с над два милиарда евро, а миналата година получи глоба от над четири милиарда евро.
Комисарят по конкуренцията Маргрете Вестагер обясни, че Гугъл злоупотребява с пазарното си превъзходство, като налага ограничения в договорите за реклама с други сайтове. Гугъл държи 90 на сто от рекламния пазар при търсачките и 75 на сто от пазара на търсачките, вградени в сайтовете. Сред най-засегнатите от политиката на компанията са Майкрософт и Яху.
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
40% искат управление около нова политическа сила, сочи проучване на "Алфа Рисърч"
Ресорната комисия в парламента одобри удължителния Закон за държавния бюджет