ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Фейсбук с нови правила за политическа реклама преди евроизборите

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:33 мин.
По света

Фейсбук обяви въвеждането на по-строги правила за политическа реклама преди предстоящите евроизбори. Фейсбук, заедно с Гугъл и Туитър, са компаниите, чиито усилия целят премахването на чужда намеса и въвеждането на прозрачност в сектора на маркетинга.

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време -:-
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      Новите правила на Фейсбук ще изискват от рекламните агенции да бъдат регистрирани в държава членка на Европейския съюз. Купувачите на реклама пък ще трябва да потвърджават самоличността си.

      Паралелно с това, потребителите ще имат достъп до тази информация, като натиснат бутон "Платено от" и ще научават колко е платено за рекламата, колко потребители са я видели, тяхната възраст, пол и местоположение.

      Данните ще се съхраняват в общодостъпна онлайн библиотека за срок от седем години. Рекламите, които са в разрез с правилата, ще бъдат премахвани от средата на април.

      "Изправени сме пред находчиви, изобретателни и финансово обезпечени противници, които променят тактиката си, щом установим злоупотреба. Смятаме обаче, че правилата ще спомогнат да се избегнат намеси във Фейсбук по време на изборите", отбеляза вицепрезидентът на Фейсбук по глобални въпроси Ричард Алън.

      Рекламните регулации вече присъстват в държави като Съединените щати, Великобритания, Бразилия и Индия. Калифорнийската интернет компания има планове правилата да обхават целия свят до края на юни тази година.

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?