„Майкрософт” (Microsoft) закупи социалната мрежа „LinkedIn” за 26,2 милиарда долара. „LinkedIn”, чиято идея е да улеснява връзката между работодатели и служители и професионалните отношения като цяло, ще запази разпознаваемата си марка и независимостта си като компания, гласи съобщението на „Майкрософт”.
Изпълнителният директор Джеф Вайнер ще запази поста си, като ще отговаря пред колегата му в „Майкрософт” – Сатя Надела.
Вайнер и съоснователя на професионалната мрежа Рейд Хофман, който е и основен акционер в нея, са одобрили придобиването, което ще бъде осъществено до края на годината.
„Екипът на LinkedIn е изградил фантастичен бизнес, съсредоточен в свързването на професионалистите по света. Заедно ще можем да увеличим растежа, както на „LinkedIn”, така и на “Microsoft Office 365” и “Microsoft Dynamics” (софтуер за бизнес управление – б.р.), за да намерим начин да помогнем всеки човек и организация на планетата”, заяви от своя страна Надела.
ПОС терминалите и банкоматите спират временно на Нова година, някои заведения затварят
Моите въпроси за €: Ако след 1 януари внеса левове през банкомат, ще имам ли такси?
Купуваме по-евтини портокали и ябълки, плащаме по-скъпо за картофи и кашкавал
Предколедни намаления - реални ли са отстъпките и как да се предпазим от измами?
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
Бюджет 2026 влиза за обсъждане на второ четене във финансовата комисия
След спецоперацията на Антикорупционната комисия: Очакват се подробности по разследването срещу "Величие"