„Майкрософт” (Microsoft) закупи социалната мрежа „LinkedIn” за 26,2 милиарда долара. „LinkedIn”, чиято идея е да улеснява връзката между работодатели и служители и професионалните отношения като цяло, ще запази разпознаваемата си марка и независимостта си като компания, гласи съобщението на „Майкрософт”.
Изпълнителният директор Джеф Вайнер ще запази поста си, като ще отговаря пред колегата му в „Майкрософт” – Сатя Надела.
Вайнер и съоснователя на професионалната мрежа Рейд Хофман, който е и основен акционер в нея, са одобрили придобиването, което ще бъде осъществено до края на годината.
„Екипът на LinkedIn е изградил фантастичен бизнес, съсредоточен в свързването на професионалистите по света. Заедно ще можем да увеличим растежа, както на „LinkedIn”, така и на “Microsoft Office 365” и “Microsoft Dynamics” (софтуер за бизнес управление – б.р.), за да намерим начин да помогнем всеки човек и организация на планетата”, заяви от своя страна Надела.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
БСП: Няма как този парламент да формира какъвто и да е тип правителство - ние не бихме участвали в никакви разговори
Парламентът се отказа да обсъди проектобюджетите на НЗОК и на държавата за 2026 г.
Общо 350 000 лева парична гаранция за свободата на Йордан Кателиев и Николай Стефанов определи съдът