Пловдивчани могат да подават сигнали за нередности в движението на гореща линия. Телефонът е разкрит в Центъра за управление на трафика. Освен за задръствания и нарушения, може да се алармира за липсващи пътни знаци и маркировки.
Позвъняваме на 032622707 и подаваме умишлено невярна информация, че сме в задръстване на булевард „Източен“, за да проверим как работи системата. Не успяваме да заблудим диспечера, тъй като първо сверява с данните, които има от камери и кръстовища.
Инж. Борислав Кръстев – директор на общинско предприятие „Организация и контрол на транспорта”
"Ако тук е необходимо наистина да има намеса, следва диспечерът да изключи ръчно това кръстовище от синхронизиран режим, зададе съответните времена, така че да изчисти колите в една или друга посока."
Според община Пловдив в задръстване сме, ако два пъти не успеем да преминем на зелен сигнал. Пловдивчани обаче нямат навик да се сигнализират за проблеми с трафика и отдават тапите на ремонтите в града.
Мишо Кишкилов
"То и да се обадиш, като е задръстване, какво ще помогне Общината? Лошото е, че от Централна гара до бул. „Пешерско шосе” го правят една година и половина."
Мартин Бошков
"Не знам дали един телефон ще бъде от полза, но нека, нека има инициатива."
Горещата линия работи от 6:30 до 22 часа.