Третият лъч на столичното метро напредва вече с по 3 км. на година и до края на 2019 г. общата дължина на подземната железница в столицата ще достигне до 60 км. Толкова колкото е пътя между София и Самоков. Разликата е, че е по-бързо.Кой стои зад управлението на тази все по-сложна плетеница от влакове и как ще се промени градският транспорт след пускането на третия лъч?
                                            
                    
                        В търсене на справедливост: Близки на загинал моторист излязоха на протест в Пловдив
                    
                    
                                            
                    
                        Нови ограничения за движение в двете нискоемисионните зони в София влизат в сила от декември
                    
                    
                                            
                    
                        Кризата с боклука: Изборът на турска фирма предизвика напрежение в общинския съвет
                    
                    
                                            
                    
                        Добрин Иванов, АИКБ: Бюджет 2026 е счетоводна гимнастика без реформи и ефективност