ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Вълчев: Само девет учители са кандидатствали в програмата "Мотивирани учители"

Чете се за: 00:52 мин.
У нас

Само за половин час със съвременните средства за комуникация е създадена истерията в сливенско и така целенасочено са създадени смут и дестабилизация, каза в предаването "Денят започва с Георги Любенов" просветният министър Красимир Вълчев. Според него, когато е станало ясно, че няма " Стратегия за детето", се е потърсила друга тема - "Продажбата на деца". Той добави, че след всичко това ще бъде много по-трудно екипите да издирват ромските деца.

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      Министър Красимир Вълчев определи като правилни действията на учителите по време на прибирането на ромските деца от училище. Те са освободили децата и успокоили родителите.

      "За ден-два всички се успокоиха, каза още министърът, включително и след думите на премиера в медиите, че Стратегия за детето няма".

      Според него, сега родителите се чувствали употребени. Вълчев каза още, че оттук нататък ще бъде много по-трудно на мобилните екипи да обикалят ромските квартали.

      Красимир Вълчев, министър на образованието и науката: Сега ще е по- сложно, защото на тях ще се гледа като на хора, които отиват да отнемат децата, разбира се това не е така,някой очевидно това е целял да се наруши това изградено доверие. Ние имаме положителни процеси последните години, те не са само благодарение на механизма, по приницип има положителни процеси на модернизация в ромските общности.

      След истерията, в ромските общности вече се съмнявали и в 200-те медиатори, назначени да привличат деца в училище, обясни Вълчев.

      Стана ясно и че само девет учители са кандидатствали в Националната програма "Мотивирани учители", които трябва да преподават в трудни райони. И това въпреки увеличените допълнителни средства от 300 на 500 лева.

      Красимир Вълчев коментира и ниските резултати по математика в прогимназията.

      Красимир Вълчев, министър на образованието и науката: Едно от нещата, които искаме е учителите да имат повече време за упражнения, повече врече за свързване на знания, за затвърждаване на материала. Очевидно по математика това го имат най-малко.

      Трябва да се забави преподаването по математиката според учебната програма, каза още просветният министър.

      ТОП 24

      Най-четени

      Водещи новини

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?