Американски и европейски компании отказват да рекламират във Фейсбук. Част от тях обявиха, че мярката е временна - само за месец юли, но други са категорични, че няма да използват услугите на социалната платформа до края на тази година.
Случайно ли е избран моментът за кампанията "Спри омразата срещу печалба" и как Зукърбърг и компанията ще реагират? И дали пък тази година няма да се окаже повратен момент в развитието на социалните мрежи - отговорите в рубриката "След новините".
Българският Северозапад - един от най-бедните и с най-смъртоносните "черни" пътища
Протести срещу безразборното строителство и в столицата - от какво страда София
Защо в психиатриите у нас все още няма промени, които да ограничават насилието?
"Летяха куршуми, нямаше къде да се скрием": Атентат в Сидни разтърси света в първия ден на Ханука (ОБЗОР)
Украйна се отказва от членство в НАТО в замяна на гаранции за сигурност от САЩ и Европа
С 20% по-големи кредити са изтеглили българите през първите 9 месеца на годината