Американски и европейски компании отказват да рекламират във Фейсбук. Част от тях обявиха, че мярката е временна - само за месец юли, но други са категорични, че няма да използват услугите на социалната платформа до края на тази година.
Случайно ли е избран моментът за кампанията "Спри омразата срещу печалба" и как Зукърбърг и компанията ще реагират? И дали пък тази година няма да се окаже повратен момент в развитието на социалните мрежи - отговорите в рубриката "След новините".
Протести срещу безразборното строителство и в столицата - от какво страда София
Защо в психиатриите у нас все още няма промени, които да ограничават насилието?
"Обирът на века": Как можеш да влезеш в най-големия музей в света без билет, но с ъглошлайф
Европа отговори на американския план за мир в Украйна със собствен модифициран вариант - вижте го