ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Дигиталните проекти на БНТ бяха представени на форума "DIGIT4PLOVDIV"

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 01:40 мин.
У нас
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      Българската национална телевизия печели все по-голяма аудитория в дигиталното пространство. След въвеждането на аудиоробота, който чете новините, погледът сега е насочен към най-младите в платформата Тик Ток.

      Начините, по които БНТ достига до повече зрители, бяха представени днес на форума за дигитален бизнес "DIGIT4PLOVDIV". С кратки видеа с реплики от популярни български филми обществената медия печели вниманието дори на най-малките.

      През новите платформи обратната връзка с потребителите е по-бърза, а това помага и съдържанието, което националната телевизия прави, да бъде съобразено с очакванията на зрителите.

      "В Тик Ток от 7000 последователи преди 6 месеца, в момента може да се похвалим с 55 000. Нашето съдържание в Тик Ток е изцяло съобразено с аудиторията, както и във всяка друга мрежа. Успяваме да стигнем до тях със съдържание, което е свързано с медията, например по всеки начин да говорим за стари сериали, за които тийнейджърите не са чували, но поднесено по този начин ние ги вдъхновяваме", коментира Марио Василев - директор на дирекция "Мултимедия" в БНТ.

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube: https://go.bnt.bg/youtube

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image