НОВИНИ

Дигиталните проекти на БНТ бяха представени на форума "DIGIT4PLOVDIV"

Снимка:
bnt avatar logo
от БНТ
20:50, 20.09.2022
Чете се за: 01:40 мин.
У нас
Слушай новината

Българската национална телевизия печели все по-голяма аудитория в дигиталното пространство. След въвеждането на аудиоробота, който чете новините, погледът сега е насочен към най-младите в платформата Тик Ток.

Начините, по които БНТ достига до повече зрители, бяха представени днес на форума за дигитален бизнес "DIGIT4PLOVDIV". С кратки видеа с реплики от популярни български филми обществената медия печели вниманието дори на най-малките.

През новите платформи обратната връзка с потребителите е по-бърза, а това помага и съдържанието, което националната телевизия прави, да бъде съобразено с очакванията на зрителите.

"В Тик Ток от 7000 последователи преди 6 месеца, в момента може да се похвалим с 55 000. Нашето съдържание в Тик Ток е изцяло съобразено с аудиторията, както и във всяка друга мрежа. Успяваме да стигнем до тях със съдържание, което е свързано с медията, например по всеки начин да говорим за стари сериали, за които тийнейджърите не са чували, но поднесено по този начин ние ги вдъхновяваме", коментира Марио Василев - директор на дирекция "Мултимедия" в БНТ.

Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube: https://go.bnt.bg/youtube

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Росен Барчовски: Където и да отидем, името ЦСКА предизвиква и амбицира
Росен Барчовски: Където и да отидем, името ЦСКА предизвиква и амбицира
УНИЦЕФ: Само 1/3 от 10-годишните деца могат да прочетат и разберат елементарна история
УНИЦЕФ: Само 1/3 от 10-годишните деца могат да прочетат и разберат елементарна история