 
                     
                     
                    Кирил Добрев, заместник-председател на ПГ на "БСП - Обединена левица", коментира ще бъде ли куриоз, ако Комисията за противодействие на корупцията бъде закрита с гласовете на Пеевски, а не на генерал Атанас Атнасов и ПП-ДБ.
"Това са непрекъснато налаганите двойни стандарти от страна на така наречената опозиция сега, а преди управляващи. Когато гласуваме нещо с Пеевски, но те са заедно с него, е нещо хубаво. Но когато ГЕРБ, БСП и ИТН бъдат подкрепени от Пеевски, например приемането ни в еврозоната, това е нещо много лошо. Тогава сме опитомена левица. А иначе сме слуги на Пеевски или нещо подобно, но когато те го правят, когато Пеевски е с тях, се чувстват силни, мощни, почват да кадруват, назначават хора по точно тези репресивни служби, за които сега претендират и пишат от тях. Между другото, всички промени в КПК, за да стане тя този инструмент, са направени с помощта на ДБ, "Продължаваме промяната", ГЕРБ и ДПС", каза Кирил Добрев.
Според Добрев, ако Борисов се вслуша в думите на Иван Костов, че ГЕРБ и ПП-ДБ биха били една идеална коалиция за президентските избори, това ще възстанови политическия живот в България.
"Много се надявам, и може би това ще бъде наистина рестартът на БСП, ако отново нещата се разделят на ляво и дясно, така както е в истинската политика. Защото последните няколко избора, това политическо безвремие с предсрочни избори последните 4 години през няколко месеца, доведе до влизането в парламента на такива несистемни партии, които нямат опит. Второ, не знаят защо са там.
И трето, те са се превърнали в някакво шоу, не за събиране на гласове и подкрепа, а за лайкове във фейсбук. Смятам, че формирането на ляво и дясно в политическото пространство може да възстанови политическия живот в България", заяви Добрев.
Кирил Добрев, който е и председател на Транспортната комисия в парламента, коментира промените в Закона за движение по пътищата.
"Този закон е променян 10 пъти откакто е създаден въобще и приет. Това, което се опитахме да направим, е да ограничим или да създадем условия за по-малко пътен травматизъм. Имаше предложение от Министерски съвет да намалим скоростта. Не я намалихме, но пък увеличихме възможностита за нейния контрол и по-високи глоби. Камерите и общински, и на ТОЛ, и на КАТ вече са в обща система. И ако досега са ви следяли само триногите и са се криели в храстите, в момента сте под пълно наблюдение. Средната скорост ще бъде в кратки участници, където имаме една и съща скорост. Пример - от Бояна до разклона за "Младост". Само за 12 часа има 860 нарушения на средната скорост. Това не е нормално. Не може като излезем на "Кулата" или на "Калотина" и отидем в чужбина да сме най-примерните шофьори, а в България да си мислим, че сме безсмърти", коментира Добрев.
Вижте целия разговор във видеото
 Благомир Коцев поиска делото срещу него да бъде прекратено, материалите по разследването му бяха предявени
                                            
                    
                        Благомир Коцев поиска делото срещу него да бъде прекратено, материалите по разследването му бяха предявени