ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Проверка на БНТ: Опасни ли са местата за почивка в Кресненското дефиле?

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 02:47 мин.
У нас
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време -:-
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      Опасни точки в Кресненското дефиле се оказват и някои от отбивките за почивка край пътя.

      Едно от местата за почивка, но и аварийно, принудително спиране в Кресненското дефиле – голяма, широка отбивка, но рядко използвана от пътуващите. Това не е единствената отбивка в това състояние.

      В началото на Кресненското дефиле подминаваме няколко площадки за почивка – забелязват се в последния момент, защото се намират веднага след завой. Табели няма. Първите две места, на които спираме, са доста сходни – и на входа, и на изхода площадките имат прекалено високи прагове между асфалта на главния път и самата отбивка.

      "Трябва с много ниска скорост да минеш иначе ще се счупи колата, за да се включиш в главния път трябва да имаш време за ускорение, а тук това е невъзможно. Доста е мръсно, има боклуци навсякъде", заяви Иван Мушкаров.

      Караме до Кресна и обръщаме. Минаваме покрай няколко по-малки пътни уширения, които са в добро състояние и отново спираме. Опасности за шофьорите не липсват и на отбивка номер три.

      "Откъм видимост дори табела имаше, но на влизането има много висок праг, може би около 20 см и аз трябваше почти да спра, за да вляза в отбивката", допълни Иван Мушкаров.

      Много внимателно спираме и на отбивката при Османска чешма – голяма, широка, с течаща вода, но и със следи от счупен картер.

      "Скоро едни познати си разбиха картера на колата отдолу – слязоха в отбивката, ниска кола, удариха и счупиха колата", сподели Борислав Пауновски.

      "Тази е в момента в най-лошо състояние, поставен е някакъв чакъл най-вероятно, за да се асфалтира, но всичко е зарязано. Получава се много голям ръб между асфалта и чакъла", каза още Иван Мушкаров.

      С ролетката отново измерваме разлика в асфалта между 20 и 30 см. След като месеци наред отбивките в дефилето са в това състояние след края на летния сезон те все пак ще бъдат ремонтирани.

      Репортер: Антония Сукалинска

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube



      ТОП 24

      Най-четени

      Product image