Салонен управител в столично заведение удари клиент след спор за надписана сметка. Инцидентът е заснет с телефон и предизвика силен отзвук в социалните мрежи.
Подробности вижте в репортажа на Мая Димитрова.
Шамар след бутилка вино в повече в сметката. Така неочаквано завършва вечерта на Явор Павлов, който е в заведението в центъра на София с приятели. Заради проблем със сметката иска да говори с управителя.
"-Изведнъж зад мен се появи този съответен управител, който видяхме във видеото и започна да ми крещи на бе.
- Не сте го предизвикали по никакъв начин?
- Виждате как говоря дори в момента преди да ме удари. Преди това ми вдигна шапката и ми направи така два пъти и вика вие какво се занимавате, бе и т.н.", разказва Явор Павлов.
Само за няколко часа видеото с агресивния салонен управител е гледано над 120 000 пъти във Фейсбук.
"Този тип си представяше, според мен, че живеем в 97ма година, защото продължи да ни заплашва как ще ни се стъжни живота", допълва потърпевшият.
Извикана е полиция, която предупреждава и двамата участници в конфликта
От заведението излязоха с писмена позиция във Фейсбук, в която се извиняват за случилото се. Салонният управител е освободен от работа.
Мая Димитрова/Сергей Райнов
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube: https://go.bnt.bg/youtube