През последните дни 24-годишният пилот се превърна в една от водещите теми в спорта.
Япония има своята богата история сред пилотите във Формула 1. Тя започва през 1975 г. с Хироши Фушида. Първият от общо 21 "самурая" на пистата в най-технологичния спорт на планетата. Статистиката не е в полза на японците. Те все още нямат победа и имат общо едва 3 подиума. Това обаче не е единственият показател във Формула 1. Това е спорт, който обича да вълнува зрителите. Пилотите от споменатата азиатска школа правят точно това - те са много интересни за наблюдаване. Такъв без съмнение е и последният "самурай" към настоящия момент. И единственият актуален - Юки Цунода.
През последните дни 24-годишният пилот се превърна в една от водещите теми в спорта. Причината е, че той получи позиция, която според мнозина заслужаваше по-рано. След 4 пълни кампании и 2 състезания от този сезон в световния елит Юки най-накрая ще седне в болида на Ред Бул.
До момента кариерата на Цунода беше еднопосочна улица. Тя се движеше единствено в дъщерния отбор на "червените бикове", както и да се наричаше той. През Алфа Таури до Рейсинг Булс Юки редуваше сензационни със скандални представяния. В последните месеци обаче японецът ставаше все по-стабилен и по-стабилен. Дори без спечелен подиум той все по-често извличаше максимума от болида, а във Формула 1 това прави впечатление.
Въпреки това през зимата до Макс Верстапен седна друг човек. Връзката между нидерландеца и Серхио Перес не се получи. Чеко редовно беше далеч от челото. Кристиан Хорнър и д-р Хелмут Марко имаха нужда от нещо различно. Потърсиха го в лицето на младия Лиъм Лоусън, но много бързо промениха решението си. А някои смятаха, че Цунода беше техният човек още около Нова година. Така или иначе в следващите няколко реда ние ще се опитаме да разкрием основните елементи, за които японецът ще трябва да внимава в следващите месеци, ако желае те да се превърнат в години...