ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

След репортаж на БНТ: От КЗП сезираха "Гражданска въздухоплавателна администрация"

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 02:22 мин.
У нас

Националният превозвач отказал да качи на полет жена с 91% инвалидност

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Снимка: Архив/БТА
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      От Комисията за защита на потребителите изпратиха към Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" сигнал, че Националният превозвач е отказал да качи на полет жена с 91% инвалидност.

      За случая БНТ разказа в свой репортаж - пътникът трябвало да пътува от София за Милано.

      Пътникът е трябвало да лети за Милано, а след това до Тенерифе в Испания, но не е допуснат до борда. Причината е, че самолетът е бил препълнен.

      "В случая не се касае за извършено административно нарушение по някой от нормативните актове, попадащи в обхвата на правомощията на КЗП", отбелязват от Комисията.

      От националният превозвач „България Еър“ отбелязаха, че има стриктни процедури и правила за достъп до борда на хора в неравностойно положение или такива с намалена подвижност.

      "Притеснени сме от твърденията на пътника, че не е получила необходимото съдействие на място на
      летището и провеждаме проверка на случая, като сме изискали писмени обяснения от агента наземен оператор, с който авиокомпанията работи за обслужване на пътници на летище София.
      Важно е да уточним, че служителите, с които пътникът е разговарялане са част от „България Еър“. Нашата авиокомпания, както и много други авиопревозвачи, използваме услугите на външна фирма наземен оператор, която работи с клиентите на място на летищата." становище на „България Еър“

      „България Еър“ се дистанцира от всякакви прояви на грубост и непрофесионално отношение към пасажерите, твърдят още от компанията.

      "Част от корпоративно-социалната отговорност на авиокомпанията като национален превозвач е да предлага помощ именно на хора в неравностойно положение.Неведнъж сме предоставяли безплатен превоз на пътници със здравословни проблеми, на които предстоят медицински процедури в чужбина и в този смисъл приемаме сериозно тази наша мисия и ще го правим и занапред!" становище на „България Еър“

      Последвайте ни

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?