Браншът е пред колапс и това е тенденция. Цели се изместване на фокуса, че не се разплащат текущите ремонти и поддръжки. Измества се фокусът от нуждата от индексация. Това каза заместник-председателят на УС на Браншова камара "Пътища" Живко Недев в "Денят започва" по БНТ.
Според Недев в момента се случва кампания срещу Браншова камара "Пътища", нейните членове и фирмите, които се занимават със строителство на пътища. Според него повдигането на въпроса за дебелината на пътната настилка на АМ "Тракия", полагана преди около 10 години, е опит да се отклони общественото внимание от важните въпроси и тежкото състояние, в което се намира браншът.
По негови думи в проекта за АМ "Тракия" са си партнирали българска и чуждестранна фирма. Органи на ЕС са правили одит на свършената работа. Извършени са много на брой проверки преди сертифицирането, верифицирането и разплащането на проекта.
"По техническа спецификация са се правили проби на всеки 200 линейни метра", обясни Живко Недев.
"Членовете на нашата камара работят изключително отговорно, качествено и в съответствие с нормите и изискванията", категоричен е той.
Вижте и още във видеото.
Гледайте повече теми от "Денят започва"
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
"Мяра": Липсата на нов бюджет ще се отрази реално на жизнения стандарт у нас според над 60% от българите
Мъжът, обвинен за унищожаването на 215 надгробни плочи на Централните софийски гробища, остава в ареста
Остават в ареста Габриела и Красимир, обвинени за жестоки убийства на животни
"Мяра": Липсата на нов бюджет ще се отрази реално на жизнения стандарт у нас според над 60% от българите
Опасното вещество GBL все по-често се използва по метода на "спайкване"
Взрив уби руски генерал, докато във Флорида текат преговори за Украйна