НОВИНИ

Продължава ремонтът на тунел "Витиня"

В средата на ноември ще приключи ремонтът на виадукта "Елешница" и двата виадукта между тунелите "Топли дол" и "Ечемишка" на АМ "Хемус", преди да паднат температурите, заявиха от Агенция "Пътна инфраструктура". Продължава и ремонтът в най-дългия тунел у нас - "Витиня", в тръбата в посока Варна. Защо през пролетта тунелът няма да има нищо общо с предишното си състояние и ще се превърне в ново, европейско съоръжение-екип на БНТ влезе в тунела по време на ремонта

Александър Марков
от Александър Марков
11:11, 23.10.2016
Чете се за: 00:32 мин.
У нас

Дълъг малко над километър, Витиня не е виждал ремонт 27 години. Сега работата кипи с пълна сила - работи се на 3 смени, 24 часа в денонощието. Екипите в момента работят малко след средата на тунела в посока Варна. Паралелно с полагането на бетоновото покритие, строителите вграждат и нова дренажна тръба. По стените на тунела ясно личат "язвите" - дупки в бетоновата обшивка, предизвикани от пробива на течове. Работниците ги маркират в червено, готови за ремонт. Нова хидроизолация и дренажни системи предстои да бъдат положени. Количеството бетон, извадено от старата третична облицовка на тунела, е умопомрачително.

В новия тунел ще има пожарогасители и пожарна екипировка. Аварийните изходи също ще бъдат изцяло ремонтирани. Видеокамери, свързани с охраната по магистралите, ще бдят за вандали. Паралелно се работи и по тунел "Ечемишка".

Алтернативният път за шофьорите е през първокласния път към Ботевград. Отбивката за който е на 30-ия км. на автомагистрала "Хемус" при Витинската река. А за идващите от Ботевград - при 36-ия км. на автомагистралата в посока София.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Малките репортери влязоха в симулатор за земетресения
Малките репортери влязоха в симулатор за земетресения
Как да оцеляваме в градската джунгла на две колела
Как да оцеляваме в градската джунгла на две колела