На днешното правителствено заседание кабинетът ще разгледа проект на постановление за определяне нов размер на минималната работна заплата за страната. Предвижда се от 1 януари 2016 г. минималното възнаграждение да бъде в размер от 420 лева.
През 2017 г. се очаква минималната работна заплата да достигне до 460 лева., като сумата ще се запази и през 2018 г. Припомняме, че през юли минималното възнаграждение бе увеличено от 360 на 380 лева.
В дневния ред на заседанието са и промени в законите за чужденците и за лова и опазване на дивеча. Министерският съвет ще одобри промени в актуализираната средносрочна бюджетна прогноза за периода 2016-2018 г. и проектопостановление за изпълнението на държавния бюджет за 2016 г.
Майки на деца с увреждания ще протестират заради промените в Закона за личната помощ
До края на 2027 г. се очаква страната ни да получи и първите два самолета за гасене на пожари
Даниел Митов за АМ "Тракия": Миналата година съм подписал поръчка за светлинни табла, които са доставени, но не са поставени
Радев не говори на българските граждани, а на господарите си в Кремъл, заявиха от ГЕРБ-СДС
Премиерът Радев за декларацията за сигурност: Ние я подкрепихме, имаме резерви само в преамбюла
ДАРА ще връчи наградата на победителя на "Евровизия Азия" тази събота в Банкок
Българинът Христо Мусков подобри световния рекорд на "Гинес" за изтегляне на самолет