Над 97 000 клиенти на EVN България са се регистрирали през последните три години за известяване с SMS или имейл при пропуснат срок на плащане.
Ако имат просрочени задължения, абонираните за безплатната услуга потребители получават предупреждение, че предстои прекъсване на електрозахранването им най-малко три дни преди да бъде предприета мярката. Това води до значително намаляване на риска от прекъсване на електрозахранването поради неплащане в срок, твърдят от дружеството.
Регистрираните за услугата клиенти могат още да се информират предварително за стойността на сметката, срока на отчитане, консумираните киловатчасове, дължимата сума и крайния срок за плащане.
Всички битови абонати на дружеството могат да заявят желание да се възползват, като пратя имейл или по поща, или като подадат декларация в удобен за тях офис на компанията.