Националният съвет за тристранно сътрудничество ще обсъди два проекта на постановления на Министерския съвет - за определяне на линията на бедност и на нов размер на минималната работна заплата през 2017 г.
Правителството в оставка прие линията на бедност за 2017 г. да бъде 314 лв., което означава увеличение с 14 лв. Линията на бедност се използва като параметър при формирането на социалната политика в областта на доходите и жизненото равнище.
От 1 януари размерът на минималната работна заплата е 460 лв. С увеличението, което е 9,5%, ще се мотивират търсещите работа, очаква се да бъде намален и рискът от бедност сред работещите, аргументираха се от правителството.
Държавата ще доплаща на бизнеса по-скъпия ток, компенсации ще има и за битовите потребители на природен газ
„Булгаргаз“ предлага увеличение с 14,38% на цената на природния газ през декември
КЗК за наложените глоби: Спазваме закона; Веригите: България ще загуби инвестиции
Цигарите в Гърция може да поскъпнат до 13 евро за пакет заради нови данъци в ЕС
КЗК глоби „Кауфланд“ с почти 76 млн. евро за нелоялни търговски практики спрямо български производители
Тежкото произшествие на АМ "Тракия": По какви версии работи следствието?
"Ни напред, ни назад": Румънски тир заседна на улица в Казанлък (СНИМКИ)