НОВИНИ

"Твоите права": Какво да правим при закъснение или отмяна на полети?

Компенсацията, която ни дължи една авиокомпанията при проблеми с полета, е лична и никой няма да ни обещети доброволно, ако не сме пуснали жалба. В рубриката на Илина Бисерова "Твоите права" вижте част от историите на хора, които са ощетени от авиокомпаниите и разговор с Игнат Арсенов от Европейския потребителски център, който заяви, че има двоен ръст на жалбите към авиокомпаниите пред последната година, който се дължи на увеличение на полетите и информираността на хората.

bnt avatar logo
от Илина Бисерова
07:40, 13.12.2017
Чете се за: 00:18 мин.
У нас

Игнат Арсенов уточни, че във всички случаи в ЕС имаме определени права.

Ако полетът е отменен, имаме право на обезщетение в зависимост от разстоянието. Компанията трябва да предложи избор - дали да пътува човек и да получи компенсация в 7-дневен срок или да продължим с друг полет, което да е безплатно. Парично обезщетение се дължи и при закъснение само над 3 часа.

При случаи извън контрола на авиокомпанията като лошо време, тя не дължи допълнително, но хората имат допълнителни права като безплатна храна, напитки, транспорт, хотел и т.н.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Студенти от Благоевград отново на жива верига в знак на протест
Студенти от Благоевград отново на жива верига в знак на протест
Очакват ръст на посетителите в крепостта Баба Вида
Очакват ръст на посетителите в крепостта "Баба Вида"