ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

"Твоите права": Какво да правим при закъснение или отмяна на полети?

Чете се за: 00:18 мин.
У нас

Компенсацията, която ни дължи една авиокомпанията при проблеми с полета, е лична и никой няма да ни обещети доброволно, ако не сме пуснали жалба. В рубриката на Илина Бисерова "Твоите права" вижте част от историите на хора, които са ощетени от авиокомпаниите и разговор с Игнат Арсенов от Европейския потребителски център, който заяви, че има двоен ръст на жалбите към авиокомпаниите пред последната година, който се дължи на увеличение на полетите и информираността на хората.

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време -:-
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      Игнат Арсенов уточни, че във всички случаи в ЕС имаме определени права.

      Ако полетът е отменен, имаме право на обезщетение в зависимост от разстоянието. Компанията трябва да предложи избор - дали да пътува човек и да получи компенсация в 7-дневен срок или да продължим с друг полет, което да е безплатно. Парично обезщетение се дължи и при закъснение само над 3 часа.

      При случаи извън контрола на авиокомпанията като лошо време, тя не дължи допълнително, но хората имат допълнителни права като безплатна храна, напитки, транспорт, хотел и т.н.

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?