Според Йонко Иванов от Съюза на професионалните автоинструктори всеки тунел трябва има отговорник по безопасността, който трябва не само да прави регулярни, но и внезапни проверки на съоръжението. Тази разпоредба е разписана още 2007 година.
Йонко Иванов - Съюз на професионалните автоинструктори: "Тази наредба е доста стара. Там пише, че на период от 5 год. трябва да се правят проверки. Това не изключва факта, че се променя статута на този тунел. Едно е да минат 10 000 автомобила, друго е да минат 100 000. Както мен ме карат да карам със зимни гуми, така аз искам да карам по безопасни пътища, а не моите близки да падне нещо и да ме удари. Трябва да загине човек, за да направим нещо в тази държава".
Предстои оценката на експертите, а от Агенция "Пътна инфраструктура" не могат да посочат чия е вината за трагедията в тунел "Ечемишка".
Акция на синдикатите пред парламента - КНСБ и КТ "Подкрепа" с въпрос към депутатите
Диагнозата не им отнема надеждата: Как "Българската Коледа" помага на близнаците Румен и Светослав
Мият допълнително улиците в София заради превишение на фините прахови частици
Десетки хиляди хронично болни пациенти могат да останат без лекарства след Нова година
ЕК: Решенията за влизането на България в еврозоната са приети и остават в сила
Граничарското куче Бояр откри над 70 кг марихуана, укрита в газови бутилки