Френските регулаторни органи глобиха общо с 210 милиона евро Гугъл и Фейсбук за политиката им при използването на рекламите тип "бисквитки".
Двете компании затрудняват потребителите на Интернет при отказа им на онлайн-тракери, посочи Париж. Съгласието на потребителя за използване на бисквитки заема ключово място в регулациите на Евросъюза за защита на личните данни.
Бисквитките позволяват на браузерите да складират информация и да я предоставят за насочена реклама. Приемането става с един клик върху виртуален бутон, отхвърлянето трябва да е също толкова бързо и лесно, посочва френският регулатор.
97 медала от международни и европейски олимпиади са спечелили отборите ни по природни науки
В очакване на Рождество: Осветиха елхата и Рождественската сцена във Ватикана
„Мостът – Gen X vs Gen Z“: БНТ и Румънската обществена телевизия със съвместно предаване
40% искат управление около нова политическа сила, сочи проучване на "Алфа Рисърч"
Ресорната комисия в парламента одобри удължителния Закон за държавния бюджет