Бъдещето на пиара и уменията, които са необходими за развитието на професията, обсъдиха специалистите по публични комуникации на конфренция в София.
Събитието представи новите посоки, по които ще поеме комуникацията, а те от своя страна ще очертаят и развитието на останалите индустрии.
Етиката в света на дигиталните комуникации, подбора на информация, лобизма и предизвикателствата бяха сред основните теми на форума, кокто събра водещи представителите на бранша у нас, както и представители на международни организации. Според тях визионерството ще играе все по-важна роля в света на публичните комуникации.
Купуваме по-евтини портокали и ябълки, плащаме по-скъпо за картофи и кашкавал
Предколедни намаления - реални ли са отстъпките и как да се предпазим от измами?
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
Росен Желязков: Границите на Украйна не могат да бъдат променяни със сила
ЕК: През 2026 България е изложена на риск от неспазване на фискалната рамка на ЕС
Избрана и помилвана: Официално Белият дом представи една от двете пуйки късметлийки