Няколко дни преди католическия Великден магазините за шоколад в Париж са препълнени. Бутиковите производители са намерили начин да запазят цените непокътнати в сравнение с миналата година.
Постигат го, въпреки инфлацията и постоянно покачващите се цени на продуктите, като адаптират рецептите и опростяват дизайна на шоколадовите яйца и бонбоните.
Миналогодишната пралина с шамфъстък от Иран сега е заменена с фъстъчен пълнеж.
Клиентите също са доволни, защото в крайна сметка получават съвършено ново, но не по-малко вкусно шоколадово изкушение за празника.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Нови открития в некропол край Кайро разказват за Древен Египет преди 4500 години
На 4500 метра височина: Парашутист оцеля, след като се оплете в опашката на самолета
Швейцарският певец Немо връща трофея от "Евровизия" като протест срещу участието на Израел
"Архитектите на изкуствения интелект" - личност на 2025 година според списание "Тайм"
БЛС даде мандат за преговори по конкретни параметри за НРД 2026-2028 г.
Кризата с боклука: Доброволци помагат в почистването на столичния район "Люлин"